tiistai 26. kesäkuuta 2012

Hemtex

Olen tykästynyt Hemtexiin. Aikaisemmin olen käynyt myymälöissä tosi tosi harvoin. Nyt lähipäivinä olen käynyt pariinkin otteeseen. Mielestäni konsepti on muuttunut enemmän sisustuskauppa-tyyliseksi. Aikaisemmin siellä oli myynnissä ns. peruskamaa, lakanoita, pyyhkeitä jne. Nyt löytyy sisustusjuttuja moneen makuun ja vaikka mitä kaikkea ihanaa.


Hyvin vahvasti on esillä merihenkisyys, josta itse tykkään ja jota olen yrittänyt saada meidän parvekkeelle. Löytyy myös Country Living-tyyliä, joka on alkanut pikkuhiljaa jyrätä paikkaa minunkin mieltymysmaailmassa.. pehmeää pellavaa ja romantiikkaa :)


Mutta paras oli tämä hylly-idea. Tarvitaan vain vanerilevyä ja kunnon paksua köysinarua. Helppo, simppeli ja äärettömän hieno. En vielä ole keksinyt paikkaa, johon voisin tuon toteuttaa. Ehkä parvekkeelle?


Niin ja mainittakoon vielä, että Hemtex on lanseerannut kaksi Design House Stockholmin mallistoa. Niitä voisin käydä tsekkaamassa!

Tänään Vaasassa on sateinen päivä, joten sopii hyvin alennusmyyntishoppailuihin :)

ps. ei ollut mustikkapiirakasta vielä mitään hyötyä. Täällä sitä ollaan yhtenä kappaleena, joten tänään täytyy syödä sitä lisää!

2 kommenttia:

  1. Voi harmi, ettei mun piirakkavinkkini auttanut, pidin niin peukkuja pystyssä :) Mutta tuskinpa herkuttelusta haittaakaan oli! Aina on hyvä syy herkutella...
    Tuollainen merihenkinen tyyli on kyllä kivan raikas ja kodikas.
    - Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koko piirakka on syöty eikä vielä mitään uutisia ;) Mutta herkuttelu tuo aina hyvän mielen, joten ei mennyt ainakaan hukkaan!

      Poista