torstai 15. syyskuuta 2011

Lahjoja

Kirjoitin otsikon ja ensimmäisenä itselleni tuli mieleen lahjat, joita ihmisillä on. Nyt en kuitenkaan rupea mietiskelemään niin syvällisiä, vaan kerron ihan oikeista lahjoista joita ole lähiaikoina saanut. Olen oikeen lehtimyyjien unelma-asiakas. Sorrun tarjoukseen kun tarjoukseen. Noh, ehken ihan näin helposti, mutta monta lehteä olen tilannut vain tilaajalahjan perusteella. Käyn tarkkaan läpi tarjouksen (erityisesti ne, joita tulee postissa tai sähköpostissa). Tarkistan mikä on tilaajalahja ja minkä arvoinen se oikeasti on. Tämän jälkeen lasken lehtien kappalemäärän. Yleensä rajani on ollut reilut 2 euroa/lehti, mutta muutamia poikkeuksia olen tehnyt. Ajatelkaa, jos maksaa vuoden lehdista 25 euroa. Tuo summa menee humauksella johonkin turhaan, kun taas on mahdollisuus saada piristävä lehti säännöllisesti. Tässäpä satoa siitä, mitä viimeiseksi olen saanut. Block-lamppu - Me Naiset lehden tilaajaetuna:
Ivana Helsinki viikonloppulaukku - Fit-lehden mukana (tämä vielä matkalla minulle ja odotan malttamattomana milloin tulee)
Ja ei viimeisenä eikä vähäisempänä. Oheinen Kyocera puukko Maku-lehden mukana. Voin sanoa, että varmasti maailman parhain puukko. Näillä on hintaa jonkin verran, mutta kiviterä on niin ihana että porkkanatkin menee hipaisulla silpuksi ;) Niin hyvä, että tekisi mieli koko ajan pilkkoa jotain :)
Nyt olen päättänyt, että nämä lehdet riittää nyt toistaiseksi. Muutto on ihan kulman takana ja sen näköistä alkaa kotonakin olemaan. Eilen saimme myytyvä vielä ruokapöydän onnellisella nuorelleparille, joten pussukoita ja nyssyköitä on nyt nurkat täynnä. Syödään ja istutaan lattialla :) Malttakaa vielä hetki, niin sitten näette meidän uutta kotia! Kivaa torstaipäivää lukijat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti